graphic recorder
Marketing i reklama

Graphic Recorder

Graphic recorder to graficzne nagranie w czasie rzeczywistym wykładów, seminariów, spotkań firmowych itp. Prezentuje kluczowe idee w ciekawej formie obrazkowej, aby dotrzeć do jak najszerszego grona uczestników. Dzięki zdjęciom grafiki wizualnej zawsze masz dostęp do ważnych informacji, które są przekazywane podczas konferencji czy spotkania biznesowego. Ta forma rejestracji dominuje nie tylko w Polsce, ale i na całym świecie.

Jakich zdarzeń potrzebują graphic recorder?

Live Drawing to idealne zwieńczenie następujących sesji:

  • spotkanie naukowe.
  • spotkanie firmowe.
  • spotkanie biznesowe.
  • wydarzenie.
  • debata.
  • publikacje audio lub wideo online.
  • webinaria multimedialne.
  • burza mózgów.
  • seminarium.

Jak graphic recorder może pomóc uczestnikom spotkania?

Ułatwia uczestnikom przyswajanie wiedzy. Dlatego informacja o spotkaniu na długo pozostanie w ich pamięci. Najlepszą formą robienia notatek są zdjęcia z rejestratora graficznego.

Grafiki wizualne to przemyślane podsumowania każdej sesji, pozwalające uczestnikom na wyciągnięcie konstruktywnych wniosków. Zapewnia kolejność zadawania pytań.

Uczestnicy zyskali bardziej efektywną uwagę dzięki notatkom graficznym. Dzieje się tak dzięki stymulacji ich na poziomie werbalnym i wizualnym.

Użyj graphic recordera na spotkaniu firmowym

Rejestratory graficzne wspierają świadome decyzje, ponieważ uczestnicy spotkania otrzymują podsumowania najważniejszych informacji. Adnotacje graficzne dają możliwość zrozumienia całej sytuacji i dokonania prawidłowej analizy.

Dzięki wizualizacji każde spotkanie jest bardziej produktywne, bo to nie tylko rozmowa. Dzieje się tak dlatego, że każdy uczestnik może zobaczyć na papierze lub na ekranie obraz przebiegu spotkania i omawianego tematu. Pobudza ich kreatywność, gdy widzą rzeczy z innej perspektywy.

Udział wszystkich uczestników spotkania. Często na spotkaniach nie ma chęci do pełnego uczestnictwa w omawianiu tematów, rozwiązywaniu problemów i wyrażaniu opinii w kwestiach. Doświadczony rysownik graficzny, który motywuje zespół do aktywnego udziału poprzez przenoszenie analizowanych informacji i swoich pomysłów na papier. Ponadto dzięki wizualnej grafice uczestnicy mogą zobaczyć już omówione tematy i zrozumieć kolejny etap.

Graphic recorder dla uczestników i organizatorów

Przyzwyczajenie Uczestnicy konferencji i ważnych spotkań firmowych często robią notatki graficzne i udostępniają je w mediach społecznościowych. Oznaczają się też na zdjęciach i biorą udział w internetowych dyskusjach. Jest to ważne dla zaangażowania w otoczenie i skutecznego marketingu.

Tablice i ekrany z możliwością wizualizacji umieszczane są w miejscach najczęściej odwiedzanych przez uczestników. To sprawia, że ​​wykłady i dyskusje są bardziej angażujące. Specjalista od rejestratorów graficznych, tworzący wysokiej jakości rysunki, które robią wrażenie na menedżerach i pracownikach, zachęcając ich do łączenia i budowania relacji.

Czy organizatorzy spotkań skorzystają na wizualizacji? Oczywiście to wszystko korzyści marketingowe, ponieważ w dobie komunikacji internetowej uczestnicy często zaznaczają spotkanie lub spotkanie, aby poinformować ich, że nauczyli się czegoś wyjątkowego. To grafika wizualna, która zapewni lepszy wizerunek organizatorowi i wzbogaci wydarzenie dla uczestników.

Jak korzystać z graphic recorder?

  • Grafika wizualna jest ważna dla dokumentowania każdego spotkania firmowego i naukowego.
  • Graphic recorder można używać w następujący sposób:
  • Wysyłane online do uczestników jako wezwania na spotkanie lub wykonawców, aby pozostać w kontakcie.
  • Przesyłaj instrukcje graficzne do wydziału lub zaufanej firmy, aby pogłębić relacje.
  • Zbuduj niezwykłą galerię z grafiką wizualną na ścianach swojej firmy.

Czego potrzebuje ekspert do zapisu graficznego?

Zamów graphic recorder – organizator musi wykazać cel swojej usługi.

 

  • Aby wizualizacja była skuteczna, ekspert musi wiedzieć, jak organizator chce ją wykorzystać.
  • Organizator musi wskazać, gdzie odbędzie się spotkanie lub spotkanie, stacjonarne lub online.
  • Termin spotkania, czas trwania oraz ilość poszczególnych wystąpień.
  • Przed spotkaniem lub konferencją ekspert zapoznaje się z planem wydarzenia, co pozwala mu jak najdokładniej zrozumieć temat. Wymagane jest również słownictwo branżowe. Podczas rysowania zdarzenia graphic recorder nie może przewidzieć jego postępu, ponieważ wszystko jest zwykle dynamiczne.
  • Musisz także zdecydować, czy wizualizować na tablicy, czy na tablecie.
  • Którą czcionkę preferuje organizator, na przykład czcionkę firmową lub pismo odręczne.
  • Kolor zapisów graficznych: firmowy lub dowolny, ale związany z tematyką spotkania.
  • Ważną informacją jest również umiejscowienie portretu prelegenta na grafice wizualnej. Do tego potrzebne są ich zdjęcia.

Specjaliści od dyktafonów graficznych wykazują umiejętność słuchania i dostosowywania się do wymagań organizatora. Ponadto dobrze rozumie, co ma do zaoferowania mówca, aby wyciągnąć z niego esencję i narysować ją na papierze lub w Internecie.